piątek, 14 listopada 2014

Pierwszy raz od przyjazdu zobaczyliśmy tak ładną pogodę. Tylko chwilami padało. W pracy jak zwykle naprawiałam komputery. Mój szef jest bardzo wyrozumiały i dość dobrze zna angielski. Dzięki temu wszystko mógł mi wytłumaczyć. Minęły 4 dni odkąd pracuje w U.P.I. a już tak wiele się nauczyłam :) Szkoda ze pobyt trwa tylko 2 tygodnie... Chętnie zostałabym dłużej, aby móc podziwiać ten piękny kraj. Powoli przyzwyczajam się do nowych ludzi i miejsc. A przede wszystkim do porannych chmur, które unoszą się nad górami w Baezie. Właśnie w tym mieście pracuje razem z Tomkiem :)
(Kasia)


For the first time since the arrival I have seen such nice weather. Only at times it rained. At work, I repaired computers, as usual. My boss is very understanding and he speaks English quite well. Thanks to that he could explain many things to me. It's been four days since I started work in U.P.I. and I have learned so much :) Too bad we are staying only two weeks here...I would be happy to stay here longer to be enjoy this beautiful country. I'm slowly getting used to new people and places and above all, to the morning clouds that hover over the mountains in Baeza. Just in this town I am working together with Tom :)
(Kasia)


Tak jak wyżej napisała Kasia, Hiszpania to piękny kraj pełen życzliwych i sympatycznych ludzi. Pracujemy od 10 do 14, ale w rezydencji jesteśmy trochę później, ponieważ musimy wrócić autobusem. Jadąc możemy podziwiać piękne widoki :) W pracy nauczyłem się już obsługi Wordpress'a oraz stworzyłem kilka stron internetowych. Cały czas czuwał nade mną mój szef. W przyszłości chciałbym pracować w jego firmie :)
(Tomek)


As Kasia has written above Spain is a beautiful country full of friendly and nice people. We work from 10 to 14, but in the residence  we are a little bit later, because we have to come back by bus. When we are travelling we can enjoy beautiful views :) At work I've already learned to operate WordPress and  I have created several websites. All the time my boss assist me. In the future I would like to work in his company :)
(Tomek)

Below you can find some pictures of Baeza, another town on the list of UNESCO World Heritage
 
 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz